Tema: Re: :)
Autorius: svyt
Data: 2016-01-25 22:00:11
Toj pacioj rusijoj nemazesnes problemos su musulmonais ir
 atvykeliais is azijos, demesio nukreipimui taip sakant. Rusijos
 turguose prekybininku rusu nebuna, 9 is 10 gimusiu rusijoj yra
 musulmonai, tukstanciai kinu kasmet vienais ar kitais budais
 isikuria uz uralo.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----