Tema: Re: Norėčiau pasakyti tostą...
Autorius: S54
Data: 2015-10-05 13:50:22
aha atsitiese...
horizontalioj padety

"Gintas"  wrote in message news:mummkk$80a$1@trimpas.omnitel.net...

Faktas tai, kad be Putino neapsieinama. Nepavyko izoliuot. Priversti
kviestis, tartis, spaust ranka ir stebet ka jis dar sumanys. Ir siaip-aklas
tik gali nematyt, kad suma sumarum, per paskutinius 5 metus Rusija smarkai
atsitiese. Ir mums deretu ta ne neigt, o analizuot savo klaidas ir ju
ateityje isvengus stipret.