Tema: Re: Dievas Ne Genijus.
Autorius: felix the cat
Data: 2015-08-25 13:39:30
Per tikyba sake, kad zmogus negali niekuo netiketi.
Todel kas netiki Dievu, tas tiki Leninu. Tebunie as tikiu
Leninu.
Dialektinis materializmas.
Priesybiu kovos ir vienybes desnis.
Neigimo neigimo desnis.
Kiekybes perejimas i kokybe.
Materijos pirmumo desnis. Materija pirmine, samone antrine.
Samone tai labai aukstai organizuota materija.

Mokytis mokytis ir dar karta mokytis.

O del ateities energetikos, tai mane labiau domina nuogos
moterys.

"ejs"  wrote in message news:mrfop5$6dv$1@trimpas.omnitel.net...

2015-08-24 15:46, felix the cat rašė:

> Kodel as turiu tiketi ? Tikiu tik tuo ka zinau, o visa kita nezinomybe
> arba melas.. ir mano puseje teisybe, o ne tikinciuju.

Но, если туп, как дерево - родишься баобабом
И будешь баобабом тыщу лет, пока помрешь.
--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not