Tema: dar kanku
Autorius: nelygis
Data: 2009-05-07 15:36:51
Gali pasirodyti, kad as nieko nedarau, bet mano lasteles be galo uzimtos!

Musti gulinti zmogu - negrazu, bet labai veiksminga ir saugu.

Jei komplimentai butu tiesa, tai butu jau ne komplimentai, bet paprasciausia
informacija.

Gera buti drasiam, bet baisu...

Nezadinkite manyje zveries, jis ir taip neissimiega...

Siandien veidrodyje tokius siaubus rode...

Dresuota sazine seimininko negrauzia.

Nemaloniausias dalykas krentant i bedugne yra tai, kad dugna ji vis delto
turi.

Kas yra "Kruvinoji Meri" kaimiskai? Tai melzeja Maryte, sutrypta karviu per
rytini melzima.

Gyvenimas kaip pianinas, juoda balta, juoda balta... ir dangtis.

Eskimu tualetas: pasysiojai - ciurksle padek i kampa.

Alus "Studentiskas" - su koldunu skoniu!

Kodel vyrams atsiranda pilvas nuo alaus? Kad bedarbis nykstukas stoga virs
galvos turetu.

Niekad neisvyniokite dovanu iskart, o palaukite, kol sveciai issiskirstys.
Jei isvyniosite iskart, tai niekam is dalyvaujanciu to jau nepadovanosite.

Jei norite atrodyti jauna ir sveika, visada bukite su senais ir ligotais.

Mes visada puikiai zinome, kaip kitiems reikia dirbti.

Pagrindinis chemijos desnis: ikaitusi kolba atrodo taip pat, kaip ir salta.

Is Didziosios Zemes ciukcia gavo televizoriu, radija, laikrascius ir
konservus. Televizoriuje per visus kanalus- Putinas, per radija - Putinas,
laikrasciuose - irgi Putinas. Ciukcia dabar bijo atidaryti konservus.

Kaip daromi riestainiai? Paima skyle ir ja apvynioja tesla.