Tema: Re: Kalios I dienines
Autorius: obliarka
Data: 2009-01-26 09:11:57
nu tie "faktai" tai labai jau su klaidom, patiko sitas logikos sedevras:
36) Kerpiu nevalgo beveik joks gyvnas. iaurs elnias valgo kerpes dl
spec. chemines mediagos, kurios dka j kno skyiai palaiko iluma. Taip
keliaujantiems per arktini region elniams i chemine mediaga padeda
neualti, kaip antifrizas masinu varikliuose padeda neualti varikliui.

thnx Roki :)
: