Tema: Re: REQ Patarimo del "Virtuves kombaino"
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-18 10:59:58
"Daiva D." <ddaiva@gmail.com> wrote in message
news:h6cam5$4mh$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu nežinau, aš saviškiui iš meilės rytoj ką nors panašaus duosiu :D tik
> jis irgi jau pradėjo bijot cholesterino, tai gal vietoj liežuvio jautieną
> dėsiu. Gal majonezą kokiu nors aštriu aliejum pakeisti?

Taigi pati ir pasakei recepta,pagal kuri daro salotas ne vienas is
kinietisku restoranu.

P.S.Siaip tai as pajuokavau del to "nemyli vyro",nes nevalgo jis kasdien
tokiu salotu,o retkaarciais galima pasimegaut tokiu delikatesu.
O siaip tai turiu grupioka,kuris budamas gerokai lieknesnis uz mane ir tiek
negeriantis alkko kiek as,nuo studentavimo laiku viska valgo su majonezu.O
visai nesenai suzinojo,kad jo cholesterolis svelniai tariant zashkalivajet
virs 10!