Tema: Re: PASITAISAU Q:kur gaut kedro riešutų?
Autorius: cool
Data: 2009-08-16 09:46:56
Jums tik temą duok, nesvarbu kokią, tai tuoj prisiknisat su savo
išvedžiojimais ir asmeninėm ambicijom.
Jei polinkis alkoholizmui nuo šaukšto alkoholio atsiranda, tai sorry,
nebūtina tuo girtis, lai lieka tai asmeniška...
Kas link kedro, tai ne kedrovaja vodka ten gaunasi. 200g riešutų ir 500ml
degtinės. Vartojama ne iš kart. Ką gydo? Vat Jūs, ponai gurmanai, labai
viską žinot, kam dar sakyti?

Peace :)
Gražaus sekmadienio to all.

P.S. šių riešutų gavau Rygos turguje, jei kam įdomu.

"PliuShiniS" <giedrasas@xxx.lt> parašė naujienų
pranešime:h63in1$9p0$1@trimpas.omnitel.net...