Tema: Re: etiketes itaka skoniui :)
Autorius: dichlofosas
Data: 2009-08-14 13:05:12
On Thu, 13 Aug 2009 15:37:20 +0300, Chikipiki wrote:

> Kas nors kiek geria vyną ir nors kiek raukia apie šį gėrimą, niekada
> nepasakys, kad vyne yra taninų, jeigu jų ten nėra. Ir taip toliau. Todėl
> drįsčiau abejoti šiaip jau labai gerbiamo Giedriaus V. pateikta
> informacija. Kažkas ten nepasakyta iki galo.

Aš irgi netikiu, kad ragautojai galėtų neatskirti "tipiško balto vyno" nuo
"tipiško raudono vyno".

Kita vertus, juk galima atrinkti porą rūšių vyno - vieną balto
(sodresnio tokio, su daugiau "mėsos"), kitą raudono (be taninų, netiršto,
kad būtų daugiau "vandenėlis"), kuriuos aklame teste būtų sunkiau atskirti
vieną nuo kito?