Tema: Re: del prieskoniu
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2009-07-31 11:58:34
Manau, kad tu vistiek neatskirsi, kuris ish kur. Net tarkim tame pachiame
Tashkento ryzhiu turguje toky meshla gali ykishti, o tu chia parvazhiaves,
girsiesi ishsijuoses, kad ish TEN atsivezhiai TIKRU ryzhiu.
  Chmeli-suneli, kaip zhinia nera prieskonis, o tera prieskoniu rinkinys,
kaip tarkim kari indishku prieskoniu rinkinys. Ir ne ka blogesny rinkiny
gali nusipirkti ar susirinkti Basanavichiaus 18.