Tema: Re: Alkoholiniu gerimu galiojimo terminas
Autorius: pragäras
Data: 2009-07-27 18:13:59
nebesusijes su tais reikalais - bent jau kol kas. nezinau, gal margo ka pakomentuos. nes kiek pamenu, tai gauni shnapso belenkokio (finlandia, absolutas, lietuviskos), vaztarascius ir apie jokius galiojimus nei kalbos - tik ant alaus backu. gal kokios technologijos turi itakos - suprasi tuos xaxolus