Tema: Re: prieskoniai "Garam Masala"
Autorius: Anita
Data: 2009-07-23 08:00:55
gerai, tik db prisedau :)

reikes:
moliugo (ne per didziausio), galima puses
kokiu 6 bulvikiu
cesnako
svoguno
2-3 pomidoru

prieskoniai:
imbiero saknies (nemazai imu)
garam masalos
kario (saukstuka gal arbatini)
darzoviu sultinio (kubelio)
cili paprikos
ciberzoliu arba /ir ugnines paprikos
(galima det kmynu, bet as ju niekada nededu :)))

pirmiausia pasiruosiu moliuga- perpjaunu per puse, jei visa imu, nulupu oda,
ir supjaustau tokiais kubeliais, na mazdaug, kaip bulves kepimui, galima
stambiau ;)

tada imu dideli puoda, pilu aliejaus, kad dugna apsemtu. nusilupu svoguna,
cesnaka (nemazai, gal galvute-dvi), ir imbiera. supjaustau smulkiai viska.

jei turim aitriaja paprika, ja isdarineju irgi susipjaustau. pasiruosiu
bulves i atskira inda-nuskutu ir supjaustau tokiais mazdaug paciais
kubeliais kaip moliuga.

gaminam - i puode uzkaitinta alieju sudedu - supjaustytus cesnaka, svoguna,
aitriaja paprika, imbiera ir kaitinti, kol svoguniukai parunda truputi. tada
supjaustai i puoda pomidoriukus smulkiau, nei skiltelem, ir lauki, kol jie
truputi pasitroskina. (atsargiai, reikia maisyti,gali lipti prie dugno.)

tada pasiruosi darzoviu sultini. i puoda sudedu moliuga, bulves, darzoviu
sultini supilu ir sudedu visus sumaisytus prieskonius . uzdengi ir verdi
apie 15 min (priklauso nuo to, kokio dydzio gabaliukais supjaustai moliuga).
valgyti su ryziais :) man tai tikrai labai skanu :)