Tema: Re: mindaugo maxima
Autorius: Erika
Data: 2009-07-10 09:48:17
As asmeniskai turguje pora kartu kuilio nusipirkau. Pirkau kiauliena,
nusipirkau kuilio. Kas nezino, trumpai: kiauliu berniukus kastruoja, o
nekastruoja tu, kurie ne mesai, o apvaisinimui. Kastratu mesyte yra valgoma,
o ne kastratu-ne, nes siaubingai dvokia. Sako, kad kartais nepavyksta
kokybiskai iskastruoti ir ne is piktos valios nusiperki pusiau kastrato
mesos :) Bet abu kartus gavau termiskai apdorota mesa mesti lauk, nes bute
klaikiai dvoke ir skonis analogiskas. Todel bijau kiaule pirkti turguje. Va,
jautiena, gal ir OK butu.

Beje, del tu visu kastracijos niuansu, mano auksciau aprasytu, nesu tikra ar
tai 100proc. tiesa, tiesiog man taip isaiskino apie tuos parsiukus :)

--

Geriausi linkejimai,

Erika