Tema: Re: Q:baltarusiskos keptuves?
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-07-09 01:03:25
nu tie kur ukrainietiski, tai kainuoja nedaug....
puoda 5l spizini jamiau uz ~190 su dangciu. Pas Woll'a berods apie 377
panasus, be to man patinka spyzius labiau....
Beje, tas pats ukrainietiskas Berghoff'e (is ten ir nuziurejau), kainuoja
apie 1.5x brangiau......

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
o tian tirkrai ukrainietishki belorusishki reikalai? bo kainavoja nekurie
kaip wollas ;)