Tema: Re: Alaus mėgėjams - rūkytas alus
Autorius: G.V.
Data: 2009-06-23 21:02:46
Jo, šitas Schlenkerla Marzen gan ekstremalus yra - vos ne rūkytos dešros skonio :).
Kiti subtilesni - man labiau  patinka  Special daryklos rūkyti alūs ir dar vienas kažkoks kurio pavadinimo nepamenu :(
Pirkti jo yra ir Bambergo maisto parduotuvėje shopping mall'e prie stoties - kaina 0.7 EUR už butelį! Ten ir kitų Bambergo darkylų alaus yra.

Šiaip rūkytas alus yra retas daiktas, bet gaminamas ne vien Bamberge. Teko gerti jo ir Švedijos mikrodaryklų gamybos, esu skaitęs, kad rūkytą alų anksčiau žmonės darydavo ir Lietuvoje.

Ps. O Bambergą aplankyti tikrai verta - mieste ne tik yra daug puikaus frankoniško alaus (ne vien rūkyto), bet ir senamiestis įtrauktas į UNESCO paveldą.

G.V.