Tema: Re: Nauji kitajozai gedimino prospekte
Autorius: PetrasM
Data: 2009-06-16 19:14:26
  Taigi irgi pabandziau siu nauju kitaiciu... na iki kitaicu tolokai jiems
aisku...
  Veiksmas 18.30 val. uzlekiau i tuscia istaiga. Pasirinkimas buvo vistos,
zuvies, jautienos. Vaizdas ne koks viskas matosi gaminta ryte ir jau
issibezdeje visiskai, padazai sustinge.
  Paemiau saldziarugstes vistos, vistienos vysnias, zuvies ir jautienos su
sojos daigais...hmzz...
  Ryziai gal dar dar, o bet taciau salotos pravalas.

   reiskias 4 porcijos gavos 54 litai.

   Kaip uz tai ka gavau ir valgiau skaitau ganetinai DAUG.