Tema: Re: brandinta jautiena
Autorius: SMart
Data: 2009-06-10 15:15:18
Definetly steikas. Jei supaprastinatai tai ant didelio karščio po
minutę iš kiekvienos pusės apkepint, tada 10-15 min į orkaitę 200 C su
visa keptuve. Aš darau 12 min jei mėsa per du pirštus. Gaunasi toks
35/30/35
(kepta/žalsva/kepta). Brandinta jautiena yra gerai, tai iš prieskonių
tik pipiras + druska prieš kišant į orkaitę.

M.