Tema: Re: Leduku generatorius
Autorius: servisas
Data: 2009-06-08 14:39:25
Zodziu taip.
Viskas buvo praeitos savaites vidury, ty as ji tenais dar maciau. DaiGtas
yra sitoje vietoje:
http://www.maps.lt/map/query.aspx?action=showobject&objID=simple%24x6002f5767348ea82

Zodziu kitoje Europos prospekto puseje, pries VMI, ant tokio keliu aukstu
pastato yra berods geltona iskaba prie rampos, kad "ivairios prekes" ar
kazkaip, darbo laikas atrodo10-18 val.
Uzlipi i 3 auksta ir tenais visas geris pries akis;) Siaip jie daznai kiek
zinau veza ivairius daiktus, taigi, kai kada gali nebut is viso, o po
savaites but netgi platus pasirinkimas.
Man paciam leduku aparatas sueitu, bet primeciau, kad gal kiek per didelis
50 kv.m. butui. Aisku, kas neturi zvejybos irangos, 70 bonku alkogolio ir
pan, tai vietos atsiranda laisvos, ir i ja tasai aparatas nesunkiai tilptu.

Dar panasaus profilio istaigeles yra cia:
http://www.maps.lt/map/query.aspx?action=showobject&objID=simple%24x6fec997895dd77d4

http://www.maps.lt/map/query.aspx?action=showobject&objID=simple%24x59e43aeedd94ab61

Jeigu as gerai uzdejau veliavas, nes kai vazineji ant zemes rodosi vienaip,
o is oro gali atrodyt kitaip. Enyvej, i sitas abi vietas reikia vaziuoti pro
viena ivaziavima (darzoviu baze lyg anksciau buvo), ir tenais, jai ka, gali
pasiklaust ir vietiniai parodys.