Tema: Re: Švyturio...
Autorius: marukas
Data: 2009-06-05 13:37:43
Nu siaip, daugiau maziau zinau kokie patinka: Argentina, PAR, Cile. Raudonas
pagrinde. Senosios europos per aitrus man. Turiu omeny, kad labai sunku(ar
nemoku) atskirti jo kokybe. Nu su baltu gal lengviau siektiek - jei ne
actas, tai jau tipo geras :-))))

Alus labai gerai, kai norisi troskuli numalsinti.