Tema: Re: Kimchi
Autorius: Arj
Data: 2019-08-02 09:24:37
pas konkrecius korejiecius - kimci is paraugintu pekino kopustu, be acto.
Bet be kimci pas juos yra dar visa kruva salotu-misrainiu-huinios.
Didzioji dalis - misiniai is gryno acto+svogunu+chili+baklazanas etc

"tranzoo"  parašė naujienų news:qhvbu1$95b$1@trimpas.omnitel.net...

bbs ten, o ne kimchi... fermentuotas, ne marinuotas tai dalykas