Tema: Re: kepamas suris
Autorius: gopenzo
Data: 2019-06-03 16:04:22
dar ankščiau labai kepdavom sūrį lauže susuktą į folgą, tik nepamenu
konkrečiai kokį, bet atrodo, kad zanavykų
(https://www.barbora.lt/produktai/senoliu-zanavyku-keptas-varskes-suris-22-proc-rieb-1-kg)

imi sūri, dedi į folga, apdedi kokias svogūnais ar dar kuo pagal
fantaziją, suvynioji viską į folgą ir meti į žarijas, pelenus kaip
bulves. neilgai pakepi ir valgai. tokia gaunasi kaip varškė, pamenu
labai skanu būdavo.

bet tinka tik vienas sūris ir nesu įsitikinęs ar šitas zanavykų :)