Tema: Re: keptuvės paruošimas
Autorius: ostapas
Data: 2019-03-29 15:04:49
Prisipažinsiu taip toli neskaičiau aš. Pasižiūrėjau porą reviews'ų kad visai
rekomenduojamas gamintojas, tada pasižiūrėjau kad priimtina kaina (ne
pigiausias ir ne brangiausias) ir užsisakiau.

"Kesha"  wrote in message news:q7l3p3$bp4$1@trimpas.omnitel.net...

ostapas expressed precisely :
> Va šitą https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00462QP34/
> Jei pasiteisins, tada ir likusias namie keisiu tokiom.

"iron is a 100% natural mineral material"
:D
tą patį galima pasakyti ir apie gyvsidabrį... :)

aš paprastai tai špižines naudoju, vis nedaeina rankos nusipirkt
panašios, nes visokie tefaliai ir pan. gan greit susidrožia (nu
nemėgstu aš su jomis švelniai elgtis) :)