Tema: Re: fasuotos salotos
Autorius: Arj
Data: 2019-02-19 10:51:50
uzeik kada I iki - kazko panasaus yra, bent "minsko iki", atsilieka tik
vizualiniu pateikimu (pvz truksta ryski spalvu) ir porciju dydziu - dauguma
mazos, orientuotos I lieknas ofisini darba dirbancias moteriskes.
Kreipciausiu kur organizuoja fursetus - anie specialiuojasi "1 kasnio" ir
panasiam "paruostam" maiste ir atitirbe tiekima - bus ir isvaizda, ir geras
skonis.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

P.S. Taip preke atrodo ir be fotoshopo. IKI ar Mantinga tikrai tai siulo?