Tema: Re: kiniečiai Vilnius
Autorius: qwerty
Data: 2018-12-06 15:09:37
Didelio skandalo nekėliau, bet tikrai nesakiau, kad skanu. Iš lėkštėj matėsi
pipirų kalnas. bet gal čia toks patiekalas buvo? Prašiau aštriai, tai įkalė
porą saujų. Dar padavalka tokia praktikuojanti buvo ir taip rankos drebėjo.

"Exx"  wrote in message news:pub6lc$tmn$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.12.06 14:28, qwerty wrote:
> Man paskutinis kartas 9 drakonuose antakalny labai blogas. Vienam
> patiekale gal 50vnt juodųjų pipirų žirnelių radau. Toks jausmas, kad porą
> saujų įbėrė. Neįmanoma valgyt buvo. Iki šiol pagalvojus apie kiniečius
> skrandį patampo.

Aišku tylėjai ir nieko nesakei? O paklausus ar skanu buvo, numykei, kad
taip, normaliai? O ten kaip tik yra ta įstaiga, kur net malonu pasakyti
kas ne taip - iškart reakcija ir net neabejoju tavo atveju - būtų naujas
patiekalas. Aš pats buvau nustebęs, kai viena pora netoleravusi sojos,
prisipažino, kad menu neperskaitė ar nesuprato, tačiau jiems pakeitė
patiekalus.