Tema: Re: Indukcinės / keramikinės plytelės naudojim as
Autorius:
Data: 2017-03-23 11:52:19
Del keramikines tai suprantu, toks ju veikimo principas.
Nu bet su indukcine kazkas negerai. As pas save tokio efekto nepastebejau.
Turiu ir normalia 4 skyliu ir atskira vienos skyles. Vienos skyles tik
reguliuojasi biski kreivai, sunku atitaikyti tinkama temperatura (arba
svyla arba nekepa). Nu, bet vienos skyles indukcines tai gi visiska piguva,
nera ko is ju daug tiketis. As uz savo 30€ pries 5 metus mokejau.