Tema: Re: Pasiulykite duonkepe, ka rinktis?
Autorius: bzik
Data: 2016-12-14 11:12:04
kažkokį receptą žmona radus rusiškam forume. Taip pat pagal gamintojo
instrukcijas. Tik dedam salyklo ir raugo dėl skonio, nes angliška ruginė
netraukia lietuviško skonio

"marijonas"  wrote in message news:o2pbjm$hof$1@trimpas.omnitel.net...

"bzik" <bzik@bzik.bzik> Wrote in message:
> Laikymasis priklauso nuo recepto. Vienos skanios 1-mą dieną po iškepimo,
> kita max 2-3d. Mes kepam paprastą batono tipo, tai po kelių d. jis būna
> nepraradęs skonio. Ruginė išvis skanesnė pastovėjus porą dienų.
>
> "Sail"  wrote in message news:o2oou2$7rl$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Pas mane tokio pat tipo kaip Morphy Richards is tavo linko. Kaip ir
> tenkina
> visom reikmem.
>
> Bet kepam duona retai, nes ji laikosi labai trumpai, zodziu nelabai
> prigijo
> kaip duonkepe, o greiciau kaip teslos minkymo aparatas.

> [...]

Pasidalink juodos receptu - pas mane panasi duonkepe, bet kazkaip
tik batonas gaunasi.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/