Tema: Re: virtu kiausiu panaudojimas :)
Autorius: Arj
Data: 2009-04-20 11:32:11
saip ne saldytuve laikomas kietai virtas kausinis geras isbuna 5 dienas - pagal tai labai nesunku orientuotis.
(saldytuve speju irgi tiek pat).

O geriausias sunaudojimo budas - "vokiskos" salotos/misraine.

kausinis, MARINUOTI agurkai, virtos bules, + majonezas.
Svarbi smulkmena - viskas pjaustoma stambiai - pvz kausinis i ~6 dalis ir pan.
Valgoma su juoda duona.