Tema: Re: Laimo sultys kokteiliams
Autorius: ManXP
Data: 2016-03-08 00:44:32
Galimas ir toks variantas aisku...

"Audrys"  wrote in message news:nbjldg$r11$1@trimpas.omnitel.net...

tikrai taip sunku uzpilt sultis kad ir I tokia?
http://www.indai.lt/Namams/Virtuves-reikmenys/Formeles-ledukams/Silikonine-formele-ledukams-ICE-SUMMER-FRUIT.html
ir isvaizda bus idomesne ....

"ManXP"  wrote in message news:nbjfb9$n5q$1@trimpas.omnitel.net...

Reikes paieskot. Tik kazkodel turiu itarima, kad jeigu ten "ekologiska", tai
pigiau bus is Amazon siust ir moket uz pristatyma

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Pas ManXP speju pazistamu rate turetu buti kokiu nukvakusiu spermamu
zaliavalgiu sveikuoliu sportininkiu. Tokias kapsules lygtai esu mates prie
visokiu maisto ekologisku papildu, tik kad kaina speju ten nenormali turetu
buti.

"Gipsas"  wrote in message news:nbjddo$m05$1@trimpas.omnitel.net...

aaa..bet man tai neteko matyti tokio...