Tema: Re: Alyvuoges
Autorius: Arj
Data: 2016-01-31 15:16:26
man jei juodos - jokio skirtumo (todel ir perku visada juodas be kauliuko ir
pigias), o jei zalios - tai daznai skirtumas didelis.  Itariu kad su
kauliuku geriau stovi.

"svyt"  parašė naujienų news:n8j6m0$4um$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip tuos kauliukus lupinet, man tai atrodo kol islupsiu
nebesinores tu alyvuogiu:) negi ten yra skonio skirtumas,  kai
aparatas iskala tuos kauliukus ar ne?

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----