Tema: Re: Reikia keptuves
Autorius: bzik
Data: 2015-10-14 12:04:02
d30 (apačia gal d26) 2mm storio metalinė ilgiau kaitinant riečiasi. Špižiaus
naudojime to nepastebėjau. Paprastoa laiuminio irgi raitosi. Kad nesiriestų
reikia imt storadugnes, kelių sluoksnių.

"Vytenis P."  wrote in message news:mvl4av$s06$1@trimpas.omnitel.net...

Kad špižinis katilas nestabiliai stovi, tai sutinku :), bet nelygios
špižinės
keptuvės nesu matęs. Net ir naudojant, nežinau, kaip ją reik kaitint, kad
išsikraipytų