Tema: Re: IPA kur?
Autorius: 4a
Data: 2015-08-19 13:53:01
Taip, kaina kanda, bet as jo sugebejau nusipirkti uz 1.5 sakiskiu
 kioske ir uz 2 uzupio spunkoje. Kita vertus, nereikia pykti ant
 mikro bravoru kainu, medziagu kainu jie tikrai negauna tokiu kaip
 dideles alaus gerimo gamyklos. O darant apyniuota alu, tu paciu
 apyniu iseiga yra visai kitokia, nei kur "galima aptikti apyniu
 likuciu" alaus gerimuose...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/