Tema: Re: Lasisa sushi'ui
Autorius: Night
Data: 2014-01-09 09:28:18
As suprantu, kad tau lasisa ant susio, kuri ten neapdorota atrodo kazkokia
labai super duper sviezia yprtinga ir t.t., bet patikek, is bet kurios
maximos nuo to ledo atsaldyta lasisa tokio apt skonio. Del kokybes negaliu
pakomentuoti, bet kaip cia sake, yra kogero kelie tiekejai, kurie tiek susi
restoraneliam tiekia, tiek prekybcentriam. Jokiu stebuklu.

P.S. Maximos lasisa valgau jau ne vienus metus, beveik visada termiskai
neapdorota - kaip matai, rasau vis dar cia :)