Tema: Re: Automatinis kavos aparatas
Autorius: mindis
Data: 2013-10-28 16:58:32
kazkaip itartinai man tos visos kavu firmos pradeda atrodyt. priviso ju
gyvas velnias. ir zinant lietuvisku verslininku gobsuma, nors uzmuskit,
bet netinkiu kad kavos rinkoje jie kitokie. Imam mes is vienos tokios
firmos, anksciau kol malta emiau, tai lyg ir nieko ten viskas atrode,
bet kai pradejau puplem imt, pasimate koks sh te supiltas - mazos kaip
skaldyti zirniai, susisuke, skirtingu dydziu, nors imu ne misinius o
"grynuolius".
Pradedu manyt, kad jie cia stumia gal ir geru plantaciju ir rusiu, bet
antraruse ar atbrokuota kava.