Tema: Re: kur kaune geri kinieciai?
Autorius: ManXP
Data: 2013-10-12 17:49:25
Tai kad visur panasiai turbut isleisi. Vakar tek Vilniuj laukt ~1.5 val, tai
nuejom su broliu pavalgyt i Gusto Blynine nes salia buvom. Tai ten juk
tikrai ne restoranas, bet uz abu sumokejom >70 LT

"Gipsas"  wrote in message news:l2u724$84q$1@trimpas.omnitel.net...

vaje.. dviesi vos ne 100 lt isleidi nesunkiai, pats pats spresk ar pigu
tai..
o ar skanu irgi nezinau, toks lietuviskas + kinietiskas fusion