Tema: Re: Rusijos rinkos pieno produktai Kaune- kur?
Autorius: servisas
Data: 2013-10-11 12:28:30
Na, remiu LT as ir taip, siaip idomu paragauti ir paziuret ar yra skirtumas.
Kazkas snekejo apie kazkokius labai skanius surelius, kokiu ant LT i
parduotuves netiekia.
Apskritai tiesiog zinau, kad ivairios gamyklos gamina baisine gama
produkcijos, is kurios tik maza dalis ant LT pasilieka. Draugelis krafte
dirba, tai gauna visokiu dovaneliu nuo vadovybes, jomajo, kokiu tenai
saldainiu tik nera, ir visi nematyti negirdeti :)