Tema: Re: Iron Maiden beer
Autorius: Povilas
Data: 2013-08-25 20:16:37
Praeita rudeni,vaziuojant i Alandus zvejoti,as net neemiau daug
alkoholio,nes buvau isitikines,kad ten dasipirksime,jei prireiks.O toks
sventas naivumas buvo atsIrades,po priespaskutines zvejYbos ten 2009 m,kai
supermarkete kasininke patare isigyt ne KOFF,o kazkoki kita ,kuris gerokai
pigesnis ir skanesnis.Ir stai tada,man tikrai pasirde,kad tas alus ir nera
jau toks brangus.Bet....si karta jis pasirode tikrai nepigiu.Visa laime,kad
"nesigere" ir tai ka nusivezeme,tai net atgal teo veztis :)