Tema: Re: Prienai - kur pavalgyt?
Autorius: Saulius74901
Data: 2013-07-09 09:39:43
Is tuliko vaizdelio ivertinai restorana ar ir i tulika neileido ;-)
Kazkada buvau ten, tai patiko desertas (nes ka tik po sociu pusryciu
Birstono viesbuty buvau). O ir meniu pavarcius atsirado patiekalu, kuriuos
noreciau pabandyt. Deja taip po to laiko ir neteko.
Jei Birstone esi papasakok kur reiktu apsilankyt. Bent jau man patiko
Audenio kabako kai kas ir alaus ten teisingo budavo.