Tema: Re: brinza Maksimose
Autorius: Daiva D.
Data: 2013-05-27 12:01:33
O man buivolės pieno brinza pasirodė per sūri, karvės ne tokia sūri,
lengvesnio skonio. Bet su baklažanais suėjo abi.

"Povilas"  parašė naujienų news:knoauc$uqa$1@trimpas.omnitel.net...

As kai pirma karta nusipirkau,tai man is kart kilo itarimas,kad motereles
kazka sumaise ir vietoje avies pieno brinzos ipakavo karves pieno ir
atvirksciai, nes butent "karves" man pasirode ir per suri ir ganetinai
rugsti,o stai "avies" suejo labai teigiamai.
Ryt varysiu i "baze" ir papirksiu ivairesniu,kad jau taip nuolaidziauti
maksimka pradejo:)

P.S.Kazkaip keistai pigiai feta pas juos,bent jau reklamoje.