Tema: Re: duonkepė
Autorius: Junda
Data: 2013-05-10 20:11:49
Atsiversk programų lentelę instrukcijoj ir pažiūrėk kiek mažai jos
skirias. Pabandyk tą patį receptą iškept su skirtingom programoms ir
paskui rašinėk kad kas nors skirias. Gal kokie mikro skirtumai ir yra,
bet esu iškepus kelis šimtus ruginių duonų ant paprasčiausios Basic
programos ir nematau jokio tolko mokėt 50 eur daugiau už užrašą Rye ant
duonkepės ekrano.