Tema: Re: Kur įsigyt gerą WOK keptuvę?
Autorius: Sail
Data: 2013-05-08 12:55:28
As lauke kartais panaudoju, su duju balionu ir 7 kilovatu degikliu. Vasara
degiklio uztenka, saltesniu metu nelabai.

Siaip nedazno naudojimo daiktas pas mus, bet kartais labai smagu. Atsibosta
tie saslykai ir kiti mesgaliai ant lauzo kepti. O cia garas toks
paivairinimas.

Ir - taskosi tas wok'as juodai. Todel kepdamas apsirengiu specucha. Namie
wok'o naudot nenoreciau, paskiau visos sienos riebaluotos liks.