Tema: Re: Apie sovietu ekologiją / maistą
Autorius: unce
Data: 2013-05-02 11:27:18
tai ne viena gamykla buvo sovietiniais laikais, lietuviai su dangomis labai
pažengę buvo.

"shimtas kinieciu"  wrote in message

o ce netyce neapieta "instituta" prie shilotilto? ten ir pavadinimas buvo
kazkaztai ar elekrochemyje ar elektrografyje nu vienzo kazkokia
elektrobezobrazyje ;)

"unce"  wrote in message news:klod7o$r7v$1@trimpas.omnitel.net...

Buvo buvo ta gamykla, mano brolis ten praktika atliko, kai ji patapo berods
"Vilma". Bet taip pavadinti "eksperimentinių elektrochemijos dangų gamykla"
galima bet kurį mokyklos chemijos kabinetą, kadangi tai yra elementari
elektrolizė.

"Jonas Vingis"  wrote in message news:klnnn7$2pk$1@trimpas.omnitel.net...

2013-04-29 22:29, kewle migyje rašė:
> padleckis irgi netiki

Apie avariją Jonavoje parašyta:
  Užteršimo zona, pavėjui nuo Jonavos link Kėdainių buvo maždaug 50
kilometrų ilgio ir apie 7-15 kilometrų pločio.

Visiškas bullshit. Aš pats iš Jonavos, puikiai tą avariją pamenu. Jei
jau rašo akivaizdžią (man) nesąmonę vienoje vietoje, kur garantijos, kad
jis ten prirašęs faktų, o ne kažkokių pletkų kitose? Įvertinant
autoriaus terminologiją ir visišką nesivarginimą patikrinti faktus
(Vilniuje buvo KAŽKOKIA NEAIŠKI eksperimentinių elektrochemijos dangų
gamykla) - tai tikrai straipsnis kurio jokiu būdu už gryną pinigą imti
negalima. Iki normalios žurnalistikos jam labai toli. Atsisėdo kažkas ir
visokių gandų bei sąmokslų teorijų prisiklausęs pavarė straipsniuką.
Aišku, jame yra ir teisybės, bet atsirinkti kur faktai, o kur fantazijos
yra neįmanoma...