Tema: Re: Dealas Kaune- sula uz bambalius
Autorius: servisas
Data: 2013-04-12 12:42:56
Gink dieve, kas ta sula gali rauginti ar ilgai laikyt tokiuose bambaliuose:)
Jie butu tik padejimui po medziu, nes nu nera jokios protingos alternatyvos.
Jei kas siulo padeti atvira kibira ar koki kita placiagerkli itaisa, tai
sorry, man atrodo butent cia yra ta vieta, kur daugiausiai sansu nesvarumams
patekti sulon, o ne is svaraus vandens bambalio, kuris uzsuktas dvi savaites
pagulejo rusyje ir i kuri sula patenka per slangute be jokio salycio su
lauko oru.