Tema: Re: Stilainiu atidarytuvas
Autorius: margo
Data: 2013-04-09 02:47:26
tokius didesnius standartinius dangtelius tai gadinu su alaus atidarytuvu.
Ale tuos nestandartinius mama prigrase saugoti - bet kazkaip diedas juos
atsuka, po keikimosi ir velniavimosi. man tai be sansu, nei su gumine
pirstine, nei su ranksluosciu, nei su padauzymais - pakaitinimais karstu
vandeniu. Net negalvojau, kad specialus prietaisai tam gali egzistuoti :)