Tema: Re: Kriek
Autorius: marukas
Data: 2013-03-29 17:45:45
O dėl logikos, tai jei užsidarytų visai, galima būtų sakyt, kad kiti
nukonkuravo, bet išsikelt prabangų alų pardavinėti į 'krasnucha', nu ką aš
žinau... Bet matyt todėl savo alaus parduotuvės ir neturiu, kad nesuprantu
:)

"marukas"  wrote in message news:kj499e$amg$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, ta Švyturio gero alaus parduotuvė, kuri Grimbergen'ą pilstydavo. Na,
kainos ten tokios pat kaip visur. Elių ir kitų importinių alų kainos kaip
šalia esančioje vynotekoje, o Grimbergen'as net pigiau nei Leffe alyne... Ir
taip, Grimbergen'as man labiau patinka nei Leffe :)

"route 666"  wrote in message news:kj4865$9lr$1@trimpas.omnitel.net...

Ar tikrai apie tą pačią kalbam kur prieš Domus galeriją kitoj gatvės pusėj
buvo?
Turėjau omeny tą Švyturio pilstyklą, tad dėl tikslaus pavadinimo galiu ir
klyst.

Jei ir prapuolė, tai menkas nuostolis, nes jų siūlomas asortimentas
nedomino.
Tą, kas būtų verta dėmesio buteliuos, kitur galima ir pigiau rast. Va tik
bokalų įvairesnių turėjo.

O logika matyt rėmės į tai, kad jų siūlomi alaus gėrimai savo kokybe ir
kainom sunkiai su kitų netolies esančių tam rajone panašaus pobūdžio įstaigų
asortimentu konkuravo.