Tema: Re: pavakarieniaut Vilniuje
Autorius: Ieva
Data: 2013-02-27 10:37:10
Brasserie ir elgaucho labai gerai, tik i brasiere reik eit francuziskos
virtuves ir francuzisko vyno, o i el gaucho mesos smotu pavalgyt.
man dar labai patiko Uzbekistanas (nezinau ar pasiseke ar tikrai gerai).
Maistas labai neblogas, aptarnavimas 10 balu (2 kartus is dvieju).
Dar smagu sofa de pancho. Nu ir anksciau skanu buvo Horizonte (po sefes
pasikeitimo neteko lankytis).
O stikliu alude turejo akcija midiju papigiai, iki kovo galo skelbesi...
Esse dar buna neprastai visai.
Ir apie california gourmet neteko blogo zodzio girdet.