Tema: Re: kur padorią mėsmalę nusipirkt? :-)
Autorius: AlfIndraja
Data: 2009-04-03 15:51:05
o jei del mesmales - nusipirkau rusiska, ta uz 30 lt., is bedos, ne del to,
kad patiktu...
atsukdama sieteli, i sriegi isipjoviau pirsta...  atsargiai jei ka.
O jei is dizaino puses, man ta rusiska turi pliusu pries cekiska (kuri
dvigubai brangesne), kuria nuziurinejau "Bohemijos pasauly" (UAB "Izora")