Tema: Re: Royal Crap Bangkok !
Autorius: Justas
Data: 2009-03-31 21:11:40
Nu ka, buvau ir as syvakar. Kokia tai keista maitinimo istaiga,
priestaraujanti pati sau. Visame kame. Pirma tai Thai WANNABE maistas,
antra aptarnaujantis berniukas, labai mandagus ir paslaugus, bet
pamirstantis viska. Vietoj gazuoto vandens - vanduo be gazo, vietoj
kreveciu - vista. Viska uzsirasinejo.
Staltieses, nu ble, jeigu jau deda staltieses tai gal turetu buti
svarios ir islygintos? 3 zmonem is 4 teko purvinos serveteles. 2 zmonems
is 4 teko purvinos lekstes, 2 zmonem is 4 teko purvini arbatos puodeliai
;) Tiek statistikos.

Maista sunku komentuoti, yra geru dalyku, yra visisko pravalo. As pvz
zalia kari valgiau tai ten elementari adaptacija Lietuvai. Labai toli
iki kazko panasaus i originalu. Visgi skaitau kad pasiseke. Likimo
draugas uzsake kazkokia jautiena atseit is eksliuzyvines meniu vietos.
Tai tokio sudo dar paieskoti reikia, iskepta ale woke kaip kinai, su
kopustais ir beskoniu padazu. Butu gerai jei kramtytusi ta jautiena ;)
Ta vista, kur vietoj kreveciu atnese tai irgi kepta (tiksliau virta), be
jokiu prieskoniu, su tais paciais kopustais ir morkom + 1 icebergo
salotos lapu...

Dar galima prie aptarnavimo prideti, kad as vienas gavau starter mixa,
kuri teko dalintis su kitais zmonem, nes jie uzkandzius ir sriubas gavo
tuo paciu monentu kaip ir karstus. Po 24 minuciu nuo mano uzkandziu
anesimo. Nu gal cia virtuve kalta, bet koks skirtumas, tokios chuinios
isvis neturetu buti..

Va jums ir revew, toks epizodinis, visas smulkmenas tingiu atgamint ir
surasyt.

Eisiu dar, reik paziuret kas per pietus ten darosi nors karta. O gal ir
vakare koki patiekala pratestuot. Reikia duot antra sansa ;)

Bet siaip ar taip, maistas tikrai nera Thai.