Tema: Re: cepelinai
Autorius: bite
Data: 2009-03-28 23:26:58
Nedarau cepelinų su gryna paukštiena...Paukštiena kartais keliauja šalia
kiaulienos vietoj jautienos...
Ir labai teisingai kažkas pasakė, kad jautiena vistik turėtų dalyvaut.
Tikriausia jinai čia.
Padažas? Niekas spirgių nevalgo...tad padažas cepelinams, nepriklausomai nuo
įdaro mėsos, būna gausiai prispirginta svogūniuko, sviestukas, grietinė,
koks įtarkuotas džiovintas baravykėlis dar, druskytė, pipiriukas...