Tema: Re: Kaip kopūstus su šonkauliukais troškinti?
Autorius: buran
Data: 2009-03-26 09:19:35
Jei nori neriebiai - netroškini kopūsų su šonkauliais ir šonine. O jei
jau pasiryžai - reikia valgyti viską riebiai :D

O jei rimtai: man keptos bulvės daug skaniau prie šito patiekalo. Arba
bent jau apkeptos. Galima išvirti su lupena ir po to keptuvėj tik
pakepinti perpjovus per pusę, arba kepti orkaitėj (bus visai be
riebalų).

Bet nesakau, kad su virtom negalima. Tik manau, kad tai labai jau menką
skirtumą bendram patiekalo kontekste sudarys :)

shimtas kinieciu explained :