Tema: Re: vėlei apie alų
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-03-21 17:24:10
na aš ir nusivylęs lietuviškais bizalais. Nes pagrindinė produkcija tapo būtent tokia. Čekiškus vartoju labai netgi dažnai, o vat tas 1665 man kažkuom labai čekišką priminė, tik kiek švelnesnis jis. O tie su drumzlėm nebuvo blogi, tiesiog gal mielių likė buvo ar ko, taip kad jis gal net truputi gyvas buvo :D O skonis truputi link Edelweiss'o gavos :))))