Tema: Re: Ką dabar madinga valgyti?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-06-01 11:00:35
Ir nereikai uzsiciklinti ant kakzokiu dogmu , nes  tik per tupa uzsispyrima
gali buti neaisku, kad  "ketchupas" <> "padazas", o "garnyras" <> "ryziu
koshe".

"locked"  wrote in message news:jq9n4i$k66$1@trimpas.omnitel.net...

"optimistas" <pokemonz@takas.lt> wrote in message
> Cia tikriausiai kazkur teisingo gyvenimo vadovelyje sitie dalykai
> parasyti?
> Nes ble, jauciu, kad gyvenime viska blogai darau. Ir duona man tinka ir
> kechupas gerai.

nu siaip pagalvojus tai daug kas "tinka", bet jei taip pagalvojus da giliau,
tai gal but tai reiskia jog zmogui tiesiog kechupas patinka labiau nei
saslykas, kurio skonis matyt nelabai ir domina :D na cia gal vertetu
detalizuoti koks ketchup'as, nes kai kurie juk tikrai skirti skonio
maskavimui ir uzmusimui, situacijai kuri vadinasi "ai, su kechupu sueis"

p.s.: prie saslyku padazo nevengiu